tirsdag den 14. februar 2017

Nyt cosplay

Godaften.

Da vi snart har fastelavn på arbejdet og en ny con står for døren til april, er jeg begyndt på et nyt cosplay. 

Jeg købte for et år siden et orange lyssværd til manden min. Et dyrt et af slagsen. Det er er så robust at man kan kæmpe med det. Det er dog aldrig rigtig blevet brugt, men det er slut nu.
I år skal jeg være sith.

Jeg har i dag været afsted for at købe stof. Det var en dyr omgang, men sådan må det være. Det var svært at finde det rigtige stof, men det lykkedes til sidst. Tror jeg har gramset på alt sort stof i butikken.

Da jeg kom hjem fik jeg tegnet mønster op, samtidig med at jeg også fik sat gullasch over. Multitasking for the win. Den var lækker i øvrigt.

Her til aften er de 8,5 meter af det sorte i midten klippet til 3 brugbare stykker. Der var dog lige lidt til overs. Det passer fint til en nederdel til Lily. Har noget gennemsigtigt blomsterstof jeg kan sy udenover.



kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar