mandag den 27. februar 2017

Fastelavn er mit navn

Godmorgen.

I fredags og hen over weekenden har vi fejret fastelavn. Jeg var i gang på arbejdet i fredags og Lily har været afsted både lørdag og søndag.

 Tak til min skønne kollega Lene for at tage billeder af mig.
 Sådan endte ansigstsmalingen med at se ud. Og selvfølgelig var jeg med bus fredag morgen. Det virkede dog ikke til at nogen opdagede det.
 Og selvfølgelig skulle jeg være uheldig. Jeg havde ansvaret for en af tønderne. Battet gled ud af hånden på en 4.klaswes elev og mit knæ var lige i skudlinjen. Av det gjorde ondt. Sådan så det ud i går. I dag er det knap så mørkt.
 Lily var hjemmekreeret hest. Sættet er fra smallrags og jeg har tilføjet ører, man og hale.
 

Og så nappede hun da lige kattekonge kronen i lørdags + det tilhørende gavekort på 200 til fætter br. Tak til Borgen Sønderborg. 

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar