onsdag den 26. oktober 2016

Fast arbejde

Godaften.

I april blev jeg ansat i et barselsvikariat. I løbet af sommerferien sagde læreren på barsel op, og derved røg min stilling også. Jeg havde heldigvis 3 mdr opsigelse. Dermed ville jeg have sidste arbejdsdag slut november. Så langt kommer det dog ikke, da jeg nu har søgt den faste stilling og fået den. Jeg har forståeligt nok næsten ikke været til at skyde igennem i dag.

Allerede da jeg fik det at vide, gik jeg i tænkeboks. For en afskedsgave skulle skolen bestemt have. Er så glad for at være der. Nu bliver det så til en takkegave i stedet for. Det er endnu bedre.

Jeg er nu fastansat på Rinkenæs Skole. Skolens nationalsang er Rapanden Rasmus, så naturligvis skulle de have noget med en and.

Jeg har brugt nål 2,5, råhvidt bomuldsgarn fra Søstrene Grene og en tysk video. Trods jeg ikke har hæklet med tysk opskrift før, var den ligetil. Videoen er grundig. Den kan du finde lige her: https://youtu.be/9qmuRBv1YGE
Er så glad for resultatet.



kh
Simone

1 kommentar:

  1. Meget fin rap and.
    godt du fik den faste stilling.... andet ville også havde været lidt skørt, men der selvfølgelig ingen garanti.

    SvarSlet