søndag den 14. august 2016

Endnu et bryllup

Godaften.

Så er vi kommet hjem fra endnu et bryllup. Denne gang var det kærestens ældste storesøster, der sagde ja til sin mand.

Jeg havde samme outfit på som sidst (jeg har desværre intet billede), men håret og neglene var anderledes. Jeg har også fået købt et par ekstra øreringe, så den ene kunne forvandles til en halskæde. Så har jeg et sæt.
 Neglene til bryllup i juli.
 Neglene til bryllup i går.

Vejret var desværre ikke så godt, men det var maden og vinen til gengæld. Vi blev og sov på den kro, hvor festen blev holdt . Det var virkelig holdt i en gammeldags stil. Synes næsten det var for meget af det gode.

Til dette bryllup havde jeg også lavet en brudeskulptur. Den blev taget rigtig godt imod, hvilket jeg virkelig er glad for.
Du kan se mere til tilblivelsen i forrige indlæg.





kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar