mandag den 5. januar 2015

Lidt af julegavehøsten

Goddag.
Det var lige på et hængende hår at farmands julegave nåede at blive færdig. Jeg havde fotograferet Lily, og herefter bestilt dem som udprintede billeder. De tog en evighed at komme.
Vi tog hjem til jul d. 22.dec. men ikke før postmanden havde været forbi. For tænk nu hvis han havde billeder med. Det havde han, og kæresten blev forvist fra stuen så jeg kunne sætte i ramme og pakke ind. Han blev simpelthen så glad for gaven.
Den julegave der faldt i bedst jord hos den unge dame, var en giggables. Den blev pakket helt ud og dasket til med det samme. Gavebåndet var nu også et hit.
Min egen bedste julegave er jeg ikke helt klar over. Tænker umiddelbart det er et par nye cowboybukser. Jeg fik også et pandoraled af Lily (barnevognen). Jeg havde dog selv købt det, så føler ikke helt det tæller :)


kh
Simone 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar