onsdag den 7. januar 2015

Januarudsalg

Godaften.

Jeg har i dag ude at købe lidt til Lily på udsalg. Vi var til møde med dagplejen i går. Hun sagde vi egentlig bare skulle købe noget varmt og vandtæt udetøj til Lily. Da vi har en fleecedragt hun sover i, anbefalede dp mor bare at vi købte et sæt regntøj og nogle bløde og vandtætte futte. Så kunne hun bare have fleecedragten under regntøjet når hun skulle kravle udenfor.
Jeg har også købt et par pusser (hjemmesko, sutsko, kært barn har mange navne) til datteren min, da jeg synes dem hun har, godt kan være glatte på nogle trægulve.

Det blev til et regnsæt fra ej sikke lej af flere årsager. Der var halv pris, yay. Desuden havde alt det andet regntøj fleece i halsen, som med garanti bliver alt for varmt til sommer. Der var ét andet sæt uden fleece, men det kunne jeg ikke lide. Ergo, der var ikke andre muligheder. Men jeg synes det er flot.

Pusserne blev skindfutter fra melton. Der er ikke for i, men Lily lider heller ikke af kolde tæer som sin mor (endnu). Hun har dog lidt problemer med kolde ben. Pusserne virker lækre og bløde. Mit lille pus skal også både kunne kravle, stå og gå i dem. Indrømmet. Hun går ikke så meget endnu, men er da så småt begyndt at gå rundt om/med ting.
  

Alt i alt stod det mig i 351,47 kroner. Jeg fik 50% på regntøjet og 40% på skoene. Jeg sparede altså 317,48. Ikke dårligt. Jeg var i Babysam, hvis nogen vil gøre mig kunsten efter. Indlægget er på ingen måde sponsoreret.

Og så skal I da ikke snydes for det syn der mødte os ved kontaktmødet med dp. Lily starter i øvrigt mandag d. 9.feb. Det bliver underligt.
kh
Simone 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar