søndag den 16. november 2014

Lidt tid foran symaskinen

Halløjsovs derude.
For to uger siden var vi i Ikea. Her købte vi bl.a. gardiner. De var alt for lange, så jeg skulle bare lige sy dem til. Det tog så lige knap to uger!
Jeg vidste at jeg snart skulle have symaskinen frem, så da jeg var i Kolding i tirsdags, kørte jeg ind forbi stof2000 i storcenteret. Her købte jeg ind til nye spisesmækker, da den ene vi har er gået i stykker. Knap er simpelthen gået igennem stoffet. Lod mig også friste af deres allerede afklippede stykker stof, så købte noget bomuldsjersy til en bluse og et stykke til en juledug. De havde også et stort lækkert stykke dug i kraftig kvalitet, den blev desværre bare for dyr.
Tilbage til mit afsluttede projekt. Er så stolt af min spisesmæk. Den var faktisk ikke dyr at lave. Knap 15 kr. i materialepris. Købte 1 meter voksdug til 40 kr. og 5 meter kantebånd til 20. Af dugen kan jeg klippe 8 smækker og jeg bruger lige knap 2 meter bånd pr. smæk. Okay, så købte jeg også moget sytråd der matchede i farve, men har jo kun brugt en brøkdel, så den har jeg ikke regnet med i prisen.
Kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar