mandag den 27. oktober 2014

Onkel Victor

Godaften.

For nogle dage siden ( ja okay, måske også lidt flere) opdaterede min lillebror sin blog. Han skrev om hvad der er sket i hans liv siden marts, hvor han opdaterede sidst. Det ligger åbenbart lidt til familien at være dårlig til at opdatere!

Jeg blev helt rørt, da jeg læste hans indlæg. Han skrev bl.a "Men en af de bedste ting, der nok er sket for mig i år er. At jeg er blevet Onkel til en lille pige som hedder Lily. Glæden ved at være Onkel, den er helt fantastisk, jeg har altid tænkt at være Onkel bare ville være en title, men det er det ikke. Eller jo det er en title men det der følger med er helt ubeskrivligt. :D "
Det er da for kært. Han holder virkelig meget af Lily, hvilket jeg også kan se når vi er hjemme på besøg.


kh
Simone

ps
Hans indlæg kan i øvrigt læse her
http://bassesblok.blogspot.dk/2014/10/sa-prver-jeg-igen-d.html?m=1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar