fredag den 4. april 2014

Barnevogn

Godaften.

For 3 dage siden var vi ude at hente barnevognen og samtidig købe en autostol. Dvs. at vi nu har alle de store ting på plads. Jeg postede glad et billede på face (via. mobil), og min søster efterlyste flere billeder af barnevognen. Det er en Odder Classic (darksilver - i min verden grå!) på naturfarvet x-dreamstel. Det er et letvægtsstel og så har den hårde gummihjul, så den ikke punkterer. Vi købte den på udsalg d. 2.januar. Babysam skulle af med deres udstillingsmodeller, for at få plads til dette års kollektion. Vi kom lige for sent til at få en zip, men vi overlever, og er rigtig glade for vores vogn. Glæder mig til at komme ud at trille i hvert fald. Liften er en jeg har fået gratis for omkring 1½ siden da vi var i gang med projekt baby. :)
kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar