søndag den 16. marts 2014

Mere påske

Godeftermiddag.

Jeg har igen igen været aktiv med hæklenålen. Denne gang er det blevet til en lille påskekylling ud fra denne blog. Jeg er ikke sikker på jeg har fulgt opskriften 100%, men synes alligevel jeg er sluppet helskindet fra opgaven. Kyllingen er lavet på nål nr. 3 og orange bomuldsgarn 8/4. Højde: 6 cm.

Hvilke farver er typisk påskefarver, for tror jeg vil lave lidt forskellige så. Skal have fundet noget gult, hvilket er lettere sagt end gjort, tænker også noget lyselilla og lysegrøn. Andre farver?
kh
Simone

2 kommentarer:

  1. Næh, hvor fin. Jeg har aldrig hørt om lilla sammen med påske. De farver jeg er vant til at se sammen med påske er gul, lysegrøn og hvid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror det er fordi jeg blander krokus ind over også :)
      Og måske også de lyserøde fugleæg fra Anthon Berg. Mums.

      Slet