torsdag den 27. marts 2014

Hvornår lærer jeg det?

Godaften.

Ja endnu engang sidder jeg og kæmper mod tiden, for at få et projekt færdigt. Jeg skal til København i morgen, da der igen står J-popcon på programmet. Er jeg færdig, nej slet ikke.
Jeg er pt i gang med kjolen, da jeg ikke lige har mulighed for at tage symaskinen under armen. Resten af mit cosplay kan laves undervejs. Ej, har lige lidt dele jeg skal have limet med en limpistol, men det bliver først i morgen. Lige nu er jeg i gang med nederdelsstykket, der "lige" skal syes sammen (for- og bagstykke + for), rynkes og herefter syes på kjolen. Så hedder det lynlås (pokkers svært når man er alene) og oplægning. Det må blive fredag aften eller lørdag morgen/formiddag, da dette umuligt kan gøres selv. Det bliver så bare med ri-sting.
Så mangler jeg nogle armringe (dem der skal limes), og resten kan jeg sy i bilen. Min paryk er heller ikke stylet. Håber jeg kan nå det i morgen inden jeg skal afsted. Har nemlig også lige en lægeaftale midt på formiddagen, der skal overholdes. Og ej at forglemme, så skal min taske jo også pakkes!

Ja jeg har travlt, men det er vist ikke noget nyt :)

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar