torsdag den 27. februar 2014

ABC-challenge: Ø

Ø for øreringe.
Dagens valg af billede er rimelig oplagt, når man tænker på hvor glad jeg er for smykker. Jeg har købt nogle 3D grankogler i ukendt materiale på ebay og sat dem på en ørekrog. Da mønsteret på koglerne også kan ligne skæl, skal de bruges til mit Daenerys-cosplay. Hun har godt nok ingen øreringe i serien, men jeg kan godt lide at putte lidt af min egen personlighed i mine cosplaykarakterer. Og så gør det jo ikke noget øreringene i sig selv er søde. Overvejer at putte en lille blå perle på, når J-popcon er slut.

kh
Simone

2 kommentarer:

  1. Snyd! På min ønskeseddel på computeren under kategorien "smykker" står der faktisk "øreringe med grankogler som vedhæng".

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, de er så fine. Koglerne kan købes her: http://www.ebay.com/itm/380669495822?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 hvis du ikke kan vente på at få dem i gave :)

      Slet