søndag den 2. februar 2014

ABC-challenge: B

B for Brio-hund.
 
Under min tidligere nævnte oprydning hjemme ved mine forældre, stødte jeg på en gammel kending: Brio-hunden. Det var nok på top 3 blandt yndlingslegetøjet som lille. Og så tror jeg oftere man så mig med halen i bunden (læg mærke til alle bidemærkerne) end hjulene var på gulvet. Der var også engang perler på "benene" men pga. slitage har hjulene løsnet sig, og perlerne er en efter en faldet af. Men nostalgi det er det i hvert fald. Vil regne med den er omkring 25 år gammel.


Og så lige et billede af hunden som den så ud fra ny.

kh
Simone

ps. Hvad sker der i øvrigt for at hunden, som stadig kan købes den dag i dag, har fået plastikhjul i stedet. Det er da grimt, når resten af hunden stadig er i træ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar