onsdag den 4. december 2013

Levende lys

Godaften.

Burde have skrevet dette indlæg for nogle dage siden. Mandag havde nok været passende. Fik med nød og næppe færdiggjort mit kalenderlys og adventskransen i søndags. Jeg nåede det dog, men det var blevet for mørkt til at tage billeder. Fik ikke taget billeder hverken mandag eller tirsdag, så de blev først taget i dag. Ved godt jeg er bagud med kalenderlyset, men jeg arbejder på sagen.

Pga. tidsnøden, har jeg ikke fået gjort så meget ud af mine dekorationer i år. Adventskransen har jeg ikke besluttet om jeg skal lave om, men er okay tilfreds med kalenderlyset. Købte i vinter/foråret en potte i Bauhaus kun med det formål at lave juledekoration i den her i 2013. Skør, ja det tror jeg nok jeg er.

Her er 2013's juledekorationer så:

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar