fredag den 22. november 2013

Gårsdagens kreative indslag

Godaften.

Sidder og venter på manden kommer hjem. Han tog i eftermiddags over til en kammerat, der tager til England i morgen for at arbejde. Hvor lang tid kammeraten er i England ved jeg ikke. Men nu venter jeg i hvert fald på manden kommer hjem. Han lovede ikke at gøre det sent, da vi skal til fødselsdag i morgen.

Jeg fik for et par dage siden fat i en fotoramme med plads til 12 billeder i str. 10x15. Jeg er træt af ikke at have særlig meget på væggene herhjemme. Så i går fik jeg fat i fotopapir og så gik jeg ellers i gang med at udvælge billeder. Trods jeg har knap 2000 billeder liggende på min com, så var det utrolig svært at finde billeder hvor jegselv, kæresten eller os begge var med på. Det mp vi altså blive bedre til i fremtiden. Det lykkedes dog at finde 3 af os hver, 2 fælles, en smuk solnedgang fra vores Miami-tur i 2011 og så skulle Spire da også med. Trods h*n ikke er født endnu, er h*n jo alligevel allerede en del af familien.

Resultatet blev dette:


kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar