lørdag den 28. september 2013

Shop amok!

Godaften derude bag skærmen.

At shoppe amok er normalt ikke noget jeg gør mig så meget i. Der er jeg måske lige nærrig nok til. Men men, i dag tillod jeg mig det, da jeg virkelig stod og manglede tingene, nåh ja pånær nok strømpebukserne, men det var et godt tilbud.

Kæresten og jeg kørte i Kolding Storcenter her til formiddag, da hans cykel endnu engang er flad. Han nåede kun at køre 3 ture på den! Nu vi alligevel var der, ville jeg lige i H&M for at kigge t-shirts, da jeg efterhånden desværre er ved at vokse ud af dem jeg har.
Ville også gerne forbi og kigge tilbud på BH'er, da jeg faktisk kun havde 1 BH jeg kunne passe på davværende tidspunkt. Vi tog i Change, da de 2 andre lingeriebutikker ikke rigitg havde nogle spændende tilbud. De kørte med et tilbud der hed køb 2 sæt og få det billigste gratis. Regner med at sælge hipsterne videre, da det ikke er noget jeg går med. Men blev nødt til at købe dem med, for at få rabatten. Men jeg tror da pokker mine BH'er føles for små. Jeg er gået fra 75D til 80E!
Når man bliver medlem af Club Change, får man et lille hæfte med forskellige gode tilbud i. Man kan kun benytte hvert tilbud 1 gang, men da jeg meldte mig ind i dag, tilbød ekspedienten at jeg kunne vælge et af tilbudene i dag, uden at det blev streget. Hvem siger ikke ja tak til det. Det eneste jeg umiddelbart kunne se jeg manglede var strømpebukser. Har efterhånden hul i dem allesammen. Jeg kunne få 3 pakker for 100. Normalpris 150 pr. pakke! Det er jo en besparelse der batter, så jeg kunne simpelthen ikke afslå.
Turen slog vi også forbi Wagner (rent tilfældigt), hvor kæresten fik 2xsweater og 2 t-shirts. Jeg tvang ham også ned forbi Panduro Hobby, hvor jeg købte en uro og noget farvet papir. Har fået en opskrift af min mor på en origami-trane-uro (fra Familie Journalen), jeg længe gerne har ville lave. Det blev jo kun bedre af, at der var 25% på alt i butikken :) Et smut forbi Søstrene Grene blev der også tid til. Her kom jeg kun hjem med en omgang guldmaling. Har de sidste par dage haft lyst til at male, men har ikke rigtig fået gjort noget ved det!

Og nu til lidt billeder:


Da jeg kom hjem fik jeg også samlet fødseldagsgaven fra søs. Det er endnu ikke blevet gjort, da vores gang stadig ikke er færdig efter vores vandskade i juli! De kommer dog og sætter tapet op og maler mandag og tirsdag, og så er vi helt færdige. Derfor kan skamlen nu endelig blive samlet og bliver som det første flyttet ud i gangen når alt er som før. Glæder mig nu også voldsomt til at få skoreolen ud af stuen.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar