mandag den 15. juli 2013

Lak på hjernen

Godaften.

Bare lige et kort indlæg for en gangs skyld.

Jeg er medlem af en side på facebook der hedder Negle Lir, som udelukkende handler om lak og hvad dertil hører. Gruppens navn er senere blevet gengivet i lakker. Her kunne vi så gætte de 60 lakker navnet var formet af. Den der fik alle/flest rigtige ville vinde 3 lakker fra sommerkollektion fra Appeal4. Jeg gættede på alle 60 lakker, men havde desværre kun 37 (+2) rigtige. Vinderen formåede at gætte hele 46 af lakkerne. Imponerende.

Hvorfor jeg skriver +2 i parentes, skyldes at jeg var lige hurtig nok til at sende min besvarelse ind. Senere satte hende der havde taget billedet nemlig nogle af sine lakker il salg, og her var nogle fra billedet i blandt. Ikke at det ville have gjort nogen forskel, da jeg så kun var nået op på 39 lakker, men det lyder stadig finere.
Til slut vil jeg sige til mit forsvar, at google hjalp mig rigtig meget. Ingen af navnene var jeg 100% fra starten. Flere genkendte jeg dog, og vidste hvor jeg skulle finde det rette navn.

Og ja, den størrelse billedet er, når I trykker på det, var også den størrelse vi havde at lege med!

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar