lørdag den 6. juli 2013

Gulvvase

Godaften.

Dette er aftenens 2.indlæg.

Jeg har lært af tidligere indlæg, som ofte er blevet meget lange, at jeg kun skal skrive om én ting af gangen. Dette gør det også nemmere, når man bruger etiketterne ude til højre. Så skal man ikke igennem al mulig ubrugeligt, inden man kommer til et relevante sted i indlægget. Lige en lille forklaring på flere indlæg i rap.

Jeg var i går i genbrug for at lede efter bukser. Jeg har efterhånden slidt alle mine bukser op på indersiden af lårene, eller også sidder de dårligt eller er blevet for små. Men ak, ingen bukser til mig. Kunne slet ikke finde nogle i min størrelse. Æv altså.

Jeg faldt dog over en gulvvase. Sådan har jeg været på udkig efter længe til min troldegren. Jeg har haft kig på en i Bilka, men den kostede alligevel 200 kroner, hvilket jeg syntes var lige lovlig meget. I går fandt jeg så en. Den kostede mig 40 kroner. Det er en lille en af slagsen, men den er ganske fin til mit formål. Jeg synes egentlig også farven er fin. Kameraet har ikke rigtig kunne fange farven. Det er meget dyb grøn med mørkeblåt hist og pist. Indeni er den gullig, og ikke den pæneste. Overvejer at spraymale indersiden med guld. Har stadig en slat tilbage fra mine andre guldprojekter. Men nu må vi se.
Blomsterne blev lavet her. Egentlig pænt lang tid siden. Så kan I selv regne ud hvor længe jeg har ledt efter en passende vase. De er også blevet afbleget lidt siden, da de har stået i vores udestue.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar