lørdag den 8. juni 2013

Bachelor

Halløjsa.

Den er endelig overstået (torsdag kvart i 10). Jeg var ved at dø om morgenen da jeg stod op. Dagen før havde jeg ondt i ryggen, så har måske ikke sovet så godt, men følte mig alligevel godt tilpas da jeg vågnede. Altså lige ind til jeg rent faktisk smækkede benene ud over sengekanten. Rygsmerterne var væk, men var blevet afløst af kvalme og ondt i maven. Æv æv, men jeg var altså bare så nervøs. I bilen fra Vejle til Esbjerg fik radioen ikke for lidt, for at jeg kunne distrahere mig selv en smule. Ankom ca. 8.30 og det tog uendelige tider før eksamen startede kl. 9. De første 5 sætninger knækkede min stemme, men jeg skulle bare lige tale mig varm. Og så hjælper det jo også at både lærer og censor sidder og nikker :)
De 5 minutter der blev brugt til vortering, var de længste i hele mit liv. Jeg kunne simpelthen ikke forstå det skulle tage så lang tid. Men jeg tænkte ved mig selv, at min præstationen mindst måtte give et 4-tal. Det følte jeg mig i hvert fald fortjent til. Jeg endte med et 7-tal, som jeg er super glad for. Jeg fik også rigtig meget ros for min opgave, som nok vil blive lagt på bloggen senere. Jeg vil dog lige redigere de fejl, jeg har fundet under forberedelsen til den mundtlige. Som en sidste bemærkning, som selvfølgelig er så træls at få, sagde de at jeg godt kunne have scoret en karakter højere. Det hele stod i min opgave, men jeg fik det bare ikke lige leveret ved bordet. Uha, sådan noget er bare så træls, for man kan jo ikke rigtig gøre noget ved det!

Jeg kan nu kalde mig lærer, eller jeg mangler lige en enkel mundtlig på tirsdag, men hovedopgaven er bestået, kan man godt tillade sig at sige. Så pas på verden, nu kommer jeg! Og så kommer der lige et billede fra 2008, som jeg følte det onsdag eftermiddag, hvor jeg tænkte 24 timer frem :)


kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar