mandag den 31. december 2012

Større renovering på vej

Glædelig jul og godt nytår derude.

Der finder snart en større renovering sted her på siden. Det er nok ikke noget I vil lægge mærke til, men jeg fortæller det alligevel, da det irriterer mig. Jeg har siden blogstart bare overført billeder direkte fra mit kamera til bloggen her. Det resulterede i at jeg for en lille måneds tid siden fik beskeden om at jeg ikke havde mere plads. Mine 500 mb var altså brugt. Jeg planlagde, at jeg her i juleferien skulle pille alle billeder af bloggen, gøre dem mindre, og sætte dem op igen. Har dog ikke fået taget mig sammen, da det vil tage en krig. Tid som jeg vel og mærke ikke har lyst til at bruge, men jeg vil jo samtidig godt have bloggen op at køre normalt igen!

Tiden burde jeg også bruge på at få startet på min bachelorprojekt, min praktikrapport og de 2 andre opgaver jeg også skal skrive. Puha, ja jeg skal vist bare til at tage mig sammen.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar