lørdag den 1. december 2012

Så blev det endelig december

Godmorgen derude i blogland.

Så blev det endelig december. Og hip hip hurra til mor i dag :)
Jeg har næsten ikke kunne holdet mig i skindet, og begyndte da også at høre julemusik i går. Dog har jeg ikke pyntet op (endnu). Ved heller ikke lige om det kommer til at ske, da jeg ikke er hjemme i december måned. Jeg tager i praktik, og bor i de 2 måneder hjemme hos mor og far. Så tager hjem om ca. 1½ time og i morgen skal jeg aflevere lillebror på efterskolen - 1.gang jeg skal se den.

På mine negle er der også jul lige nu. Jeg lavede dem i går, da jeg vidste jeg ikke ville få tid til det i dag. Havde også julenegle for en lille måneds tid siden (4.november), men det var ikke fordi jeg var i julehumør, men fordi jeg skulle være med i en julekonkurrence, som sluttede i går. Hver lørdag i december, vil forskellige julede negledesigns pryde neglenymfernes blog, og d. 24.december trækkes der så en vinder. Jeg fortryder lidt jeg indsendte mit bidrag så tidligt i forløbet, for synes den mani jeg bærer nu er meget smukkere. Men men, jeg havde ikke den lak eg bærer, dengang jeg indsendte billedet.
Jeg har brugt 1 lag Coolcos nr. 80 på alle fingre (onecoater - nice). Herefter har jeg givet alle fingre (pånær accentnail) et lag Essence: Space Queen, og stampet med ukendt plade (8-kantet) m37. Her har jeg brugt Gosh: Holographic Hero. Mine ringfingre har fået 2 lag China Glaze: Party Hearty. Der er meget mere grønt i, men den blå baggrundsfarve synes at blive trukket frem!
Her har jeg brugt 2 lag SZ To The F (min egen indie). Accentnail har fået 2 lag H&M: Golden Treasure og 2 lag China Glaze: Party Hearty. Alle negle har desuden et lag peel off basecoat, der gør at lakken kan pilles af, uden at skade neglen, hvilket er nemmere end at fjerne med lakfjerner/acetone når det nu er glimmerlak. De har fået 1 lag topcoat, men kan mærke de skal have et lag mere. Beklager det uskarpe billede, men kameraet ville slet ikke fokusere ordentligt.

Glæder mig til jeg skal i praktik. Jeg skal have en masse støttetimer, men det er ikke så meget dem der lokker. Det er mine billedkunsttimer. Skal have mangaforløb i en 5./6.klasse og et skrotforløb om fremtidsdrømme i 4.klasse. Men mere om det en anden gang, når jeg er kommet godt i gang :)

Glædelig 1.december allesammen
/Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar