søndag den 18. november 2012

Lørdagslopper

Godformiddag derude.

Her skinner solen, og jeg er generelt i godt humør. Det er dog skidekoldt og jeg skal ud at handle senere, da jeg er løbet tør for mælk.

I går tog jeg lige et smut forbi genbrug. Jeg skulle kigge efter røde sko, og noget jeg kan holde julefrokost i. Jeg fandt ingen af delene, men fandt dog lidt andet. Alt i alt skulle jeg af med 42 kroner. Det er da lige til at klare.
3 stk. lynlåse 15-20 cm for en krone stykket :)
En sandfarvet kjole fra Vila, som jeg regner med skal bruges til natkjole. Jeg fik den for en 10'er da den havde nogle pletter hist og her. Den ryger lige en tur i vaskemaskinen, og så må jeg tage den derfra :)
Faldt tilfældigvis over denne søde ballonnederdel i jagten på en sort højtaljet nederdel. Har bestemt mig for at denne skal bruges til jul. Den var den tungeste post på regningen, og kostede 29 kroner. Hehe. Skal dog lige have syet den 1 cm ind i hver side.

kh
Simone

2 kommentarer: