søndag den 21. oktober 2012

Skal vi spille?

Godformiddag.

I torsdags var jeg som bekendt i Kolding med en veninde. Først tog vi i storcenteret, og bagefter søgte vi ind mod centrum. De havde overraskende mange genbrugsforretninger, og vi besøgte alle dem vi kom forbi. Det var nok de mest kedelige butikker jeg nogensinde har været i. Der var intet der fangede mit øje, pånær 1 ting! Jeg så det, og var slet ikke i tvivl om, at det skulle jeg da eje. Et vaskeægte trivial pursuit, og så til kun 39 kroner. Godt nok er spillet for børn, men kan informere om at spørgsmålene ikke er lige lette, trods der står det er for aldersgruppen 6-10 år. Jeg skulle helt hen til kort 5, før jeg kunne svare rigtig på alle 6 spørgsmål på én gang! Nu skal jeg så bare lige finde en der gider at spille med mig.

En ting der ærgrer mig en smule er ostene. Jeg har altid syntes det var hyggeligt med de der plastikoste der skal i hjulene, dengang mine forældres spil blev hevet frem i barndommen. Her er det store puslespilsbrikker. Det er da også fint nok, når det nu er børneudgaven, men det andet er nu hyggeligere.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar