lørdag den 20. oktober 2012

Sådan bor mit neglelak

Godaften.

I går var jeg en tur forbi Tiger. Her havde de kasser med 10 rum for 60 kroner. Desværre havde de kun 1 kasse tilbage. Men den er stadig bedre end intet. Vil dog gerne have en kasse eller 2 mere. De er da meget fine. I hvert fald pænere end en normal brun papkasse, som den jeg bruger nu. Jeg har formået at putte 61 lakker i, så en mere er nok. Har dog også en masse småting, såsom rhinsten, neglefile, stampingplader osv, som jeg kunne fylde i kasse 3.

Venstre side. Den øverste store skuffe indeholder Essier, mens den nederste huser alle mine tynde runde flasker. Det er mærkerne Gosh og Cool Cos. Øverst i den lille skuffe ligger mine indies. 2 fra Paris Sparkle og 1 fra danske Well Nails. Nedenunder har jeg gemt 2 Color Club og 2 fra Kiko.
Midten. Øverste skuffe indeholder den anden halvdel af mine Essier, pånær 3. 2 af dem regner jeg med at sælge, og den tredje blander jeg kun af, så den er ikke lige så "vigtig". Skuffen under huser 4 China Glaze og 2 Sinful Colors. De har en lidt underlig flaskeform!
Højre side. Øverste skuffe er base, topcoat, suspensionbase, mat toplak og peel off basecoat. De er nemme at på fat i, trods man lige har lagt lak. Nedenunder ligger alle mine H&M-lakker, samt 2 fra Tony Moly. Øverst yderst ligger mine 3 By-K (som jeg endnu ikke har fået prøvet), og nedenunder 4 fra Essence.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar