onsdag den 31. oktober 2012

Lækkerier til mig

Godeftermiddag.

Lige om snart står det på svømning for mit vedkommende. Jeg har fået en veninde til at køre mig derned, samt køre mig ned på togstationen, når jeg er færdig med at arbejde. Jeg skal til samtale på min praktikskole i morgen, og skal derfor ned til mine forældre i aften. Far har så lovet at hente mig på stationen, når jeg ankommer engang i aften.

I mandags kom min gave fra Matas. Har skrevet om hvordan jeg vandt præmien her, så vil egentlig ikke sige så meget mere end det nok er den største organza-pose jeg nogensinde har set!


Jeg er medlem af en side på facebook, hvor folk bortgiver ting og sager, som stadig er brugbare, men bare vil smide ud. I mandags blev der lagt nogle lamper op, som jeg syntes så rigtig fine ud som hyggelamper i en gang el.lign. Det viser sig så at jeg har været så heldig at få fat i 4 Herstal-lamper for en spadsertur på 10 minutter. Det er da lækkert. Hvad jeg har kunne slå mig op til, skulle 2 af lamperne endda være med justerbart lys, men det bliver jeg nok først sikker på, når der kommer pære i og sat strøm til.


kh
Simone


Ingen kommentarer:

Send en kommentar