torsdag den 4. oktober 2012

Brystkræft

Godeftermiddag derude.

Nej, jeg har ikke fået kræft, bare rolig. Jeg vil dog bare vise hvad jeg sad og lavede på mine negle i går, da det gik op for mig at Oktober er international brystkræft-måned.

I går blev jeg inspireret af en blogpost hos Maria, og valgte derfor også at lege med pink. Her er mit bidrag til Breast Cancer Awareness.
Et lag Essie: Ballet Slippers og 2 lag China Glaze: Preppy Pink. Den kunne godt have tålt et lag mere, men kl. halv 1 i nat orkede jeg ikke mere! Jeg skulle jo også op i skole i dag. Havde dog ikke lige set at undervisningen var rykket til 10.30, så jeg mødte ind lidt i 10. Øv, kunne godt have brugt lidt længere tid i min seng.
Farven er rigtig svær at tage billeder af. I nat var den nærmest orange, her på billedet er den mest fersken, men i virkeligheden er den mest lyserød med et strejf af fersken, lidt ovre i noget ala lys laks. De klare rhinestones har jeg selv lavet mønster/logo med.

Som en lille sidebemærkning, nu hvor vi er ved kræft, kan jeg fortælle at jeg på onsdag skal have step 2 af hpv-vaccinen. Så unge kvinder (årgang 1985-1992), er I ikke allerede begyndt så kom i gang. Den er gratis indtil udgangen af 2013.

Senere i dag står den på afløsning af 3 letøvede hold (1½ time). Har jeg lyst, nej egentlig ikke. Men vejret er ikke lige så slemt som i går, så jeg skal nok klare at komme derud.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar