søndag den 16. september 2012

Ikke så sært jeg er træt

Hej igen.

Jeg har her til formiddag/eftermiddag været til den mundtlige del af bassinlivredderprøven. Det gik godt. Tog af sted lidt over 8 i morges, da gennemgangen begyndte kl. 9. Hvorfor så tidligt? Jo, jeg havde kun en cykel, og så tager 9,5km sin tid. Jeg vidste dog umiddelbart ikke hvor meget, så jeg kom alt for tidligt. Det tog kun 32 minutter. Jeg er faktisk stolt af mig selv. Imens vi andre ventede på at det blev vores tur, valgte vi at gå på pædagogisk værksted og laminere billedlotteri. Maskinen valgte dog at brænde sammen, da den på et tidspunkt ikke ville spytte lamineringsarket ud igen. Dumme den, så jeg fik intet lamineret. Har dog ellers klippet alle mine ting ud :(
På vej hjem, tog jeg en lettere omvej, da jeg havde sagt ja tak til et par sko på gruppen "Gives bort Esbjerg". Denne tur var kun 8,4 km. 27 min. tog det, så det var samme hastighed som om morgenen. På vej hjem stoppede jeg lige forbi Lidl. Skulle prøve deres neglelakfjerner, som er blevet rost til skyerne. Nu må vi se. Det var måske ikke det smarteste valg, for jeg nåede lige at cykle i den regnbyge der varede 10 minutter. Øv, men det kunne jeg jo ikke vide.

Så alt i alt har jeg cyklet 27,8km i dag med en gennemsnitsfart på 12,1km i timen. Det synes jeg da er meget godt, når man tænker på hvor dårlig kondition jeg har, samt at jeg har haft modvind hele vejen. Spørg mig ikke hvorfor jeg altid er så uheldig!

Og til sidst lige et billede at skoene. De er ikke noget jeg normalt vil gå i, men jeg gav dem en chance, nu hvor de var gratis. Jeg kan altid selv give dem videre, hvis ikke jeg kommer til at bruge dem. Billedet er ret sløret, det ved jeg, men har bare taget det fra annoncen, så det er ikke mit.
kh
Simone

------------------------------- OPDATERET -------------------------------
D. 17.september 2012

Skoene er jeg ved at videregive, da de klemmer tæerne på min højre fod. Så altså ikke en str. 39, men nok nærmere 38½-3/4, da det er det min venstre fod er. Her sad de også perfekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar