onsdag den 26. september 2012

Det gyldne lyn

Hej igen.

For et par uger siden faldt jeg tilfældigvis over en side, hvor der blev vist billeder af det gyldne lyn som halskæder. Jeg fik lyst til at lave min egen, og kom til at svinge forbi ebay. Det var faktisk lettere sagt en gjort, for hvor stor skulle halskæden være? Har fundet vinger på alt fra ca. 1,5-7cm, og hvor stor skulle selve bolden så være i forhold til? Jeg endte med nogle vinger på 2,5cm og en guldperle på 1cm. Synes selv resultatet er blevet rimelig godt. Kæder havde jeg liggende rundt omkring, men synes måske den lige er voldsom nok, når "vedhænget" ikke er større. Det må tiden vise. Hvad synes I?

Og så får I også lige at se hvor vinterbleg jeg allerede er!

Guldperlen er ikke rund, som jeg har set ved andre halskæder. Havde en forestilling om, at det ville se bedre ud, hvis den bare var buet på begge sider i stedet. Det ville stadig give en 3D effekt, uden at den ville rage 1cm op over huden. Hvis man vil se flere halskæder, går man bare på google billeder og søger: golden snitch necklace.

kh
Simone

7 kommentarer:

  1. Flot halskæde. Den ville passe godt ind i min samling herhjemme. :-p

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det kan vi da måske nok godt finde ud af. Er lige ved at få lidt flere materialer hjem.

      Slet
    2. Den kunne være cool. Jeg har mellem 30 og 40 halskæder, og jeg kan aldrig findet noget at tage på om morgenen, fordi jeg altid står med den der tanke: "Den har jeg da lige haft på". Jeg går med halskæde hver eneste dag, og det er yderst sjældent den samme to dage i træk. Bliver altid så glad, når der kommer en ny til samlingen.

      Slet
  2. Godt lavet søs , den ser sej ud . Klær dig godt ;)

    SvarSlet