mandag den 6. august 2012

Hængepartier og besøg

Godmiddag allesammen.

Jeg fik vist sovet lidt længe her til morgen, men jeg må jo åbenbart have haft brug for det. Har sovet 11 timer!

I går fik vi besøg langvejsfra. Kærestens storebror er for nogle år tilbage flyttet til Cap Verde. I denne uge er han dog på besøg i Danmark, og turen faldt forbi os denne dejlige søndag eftermiddag. Vi havde købt lidt kage, mmm, den var god, og de medbragte så gaver. Wee, altid godt. Til kæresten havde den en Super Bock mini (øl) med hjem. De hedder Bock til efternavn, så det er jo altid meget sjovt at finde ting med sit navn på. Der var også en lille læderpung med landets flag, samt en hjemmehæklet ting. Lørdag havde de været forbi svigermekanikken, så jeg havde lige fået en buket blomster med fra sommerhuset. Der er alt lige fra raps til mælkebøtterr i den samling, men det er nu meget hyggeligt at se på :)




I halvårsgave (læs november) havde jeg anskaffet en busplakat til kæresten. Til december skulle det nye Star Wars spil nemlig udkomme, og jeg syntes det kunne være super anderledes, hvis han fik en raklameplakat fra busstoppestedet. Rolig nu, jeg har fået den helt på lovlig vis. Jeg kontaktede bare Sydtrafik med en forespørgsel, og jeg var heldig de havde et par stykker i overskud, så denne har faktisk slet ikke hængt i et busskur. Når man kommer forbi, tænker man slet ikke over, hvor stor sådan en plakat er, men når den hænger derhjemme, så får man syn for sagen. Den er så først kommet op at hænge i dag. Kæresten ved det ikke endnu! Vi har forsøgt at hænge den op med plakatholdere (de der plastikskinner), men det gik slet slet ikke. Så nu har jeg hængt den op med elefantsnot. Det ville kæresten dog ikke have, den vi risikerer at ødelægge plakaten, når den skal ned igen. Så var det lige at Simone her var smart. Har klippet små firkanter ud af noget selvklæbende bogindbinding. Sådan en har jeg sat i hvert hjørne, samt i midten af hver side. Voila, det kan da ikke gå galt så :)
Lampen er en normal loftlampe, og rattet uge til højre, er 5-10 cm mindre end et normalt bilrat, så I kan nok se at plakaten er gigantisk. I kan også lige se kanten af en normalstørrelse plakat hænge helt ude i højre side!

Se med om et par dage, når jeg poster et indlæg om min forsinkede morsdagsgave :)

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar