tirsdag den 28. august 2012

Det er ikke sjovt at starte i skole!

Godformiddag allesammen.

Jeg er sur, jeg er sådan godt gal i skralden og temmelig muggen. Det bliver ikke en god dag i dag, kan jeg mærke. Det er dog ikke min egen skyld. Det er skolens. Lad os hellere tage den fra begyndelsen.

I går startede jeg i skole, eller var kun til introoplæg, da mine timer først starter i dag. Det gik stille og roligt, og det var rart lige at få repeteret hvad man lærte sidste år. Det var nemlig min lærer der holdt oplæg om inklusion, som vi har arbejdet meget med.

I dag starter mine timer så 12.30. Jeg ville lige som om der var blevet lagt noget ud til os på skolekom. Ingenting. Det eneste vi har fået sendt ud var et velkomstbrev, hvori der stod hvilke bøger vi skulle købe. Dog ligger der en kort besked fra en medstuderende, fra vores lærer der ikke kan komme på skolekom, lydende således: Det er beklageligvis meget sent, den kommer, men hvis I kan nå at skaffe grundbogen 'Barnet bag diagnosen' og læse forord og 1.kap. til i morgen, så er det super. Men forståeligt nok, hvis det ikke kan lade sig gøre. Den anden tekst, der er noteret til undervisningen i morgen, ligger i blackboard under litteratur. Øh, hvilken anden tekst? Det er sørme godt der også blev vedhæftet en semesterplan, for den har jeg heller ikke set før. Jeg prøver at gå på blackboard, hvor vores undervisningsmaterialer åbenbart skal findes i år, men finder til min store skræk og rædsel ud af, at jeg slet ikke er blevet oprettet til "special pædagogik del 2 11"- Det kører jo bare på skinner det her!

Så gal, det kan I vel nok forstå jeg er. Tror måske kun det er fægtetræning, der kan mildne mit humør senere i dag. Øv altså. Nåh, må nok hellere få smurt min madpakke, da det lyder som om vi skal være der hele dagen i dag. Det kunne jo godt være vi skulle starte blidt!

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar