lørdag den 16. juni 2012

Nerver

Halløj derude.

Nerverne er virkelig begyndt at melde deres ankomst. Jeg føler selv jeg er håbløst bagud i forhold til at være klar på mandag, så det er jeg nok også! I hvert fald har jeg lige færdiggjort 2 lys/skygge tegninger her 00.27. Ups, men har virkelig manglet motivationen til det, og så sparkede jeg mig ellers i gang der mellem 23 og 23.30. Resultatet blev lidt blandet. Det første forsøg blev det bedste, men der var det også nemt at se skyggerne. Dog synes jeg stadig det var svært at tegne. Den anden har bare mærkelig skygge. Der havde jeg godt nok også problemer med at se formen ude til højre, så der har jeg improviseret lidt. Lyset kommer forneden, hvis nogen skulle være i tvivl!


Så var jeg ovre på skolen i dag, for at hente min lampe hjem. Finder så ud af at brændingen stadig er i gang. Øv øv, så den skal jeg også lige have fikset i morgen! Fik dog udprintet 32 processbilleder, så jeg kom ikke derop forgæves. Da jeg kom hjem, fik jeg sat en del billeder i paspatu. Vi har fået 10 hver, så de skal prioriteres godt. Jeg har i skrivende stund 1 i overskud, men det kan være jeg får den brugt, når jeg sætter udstillingen op på søndag.

Det har været nogenlunde vejr i dag. Eller det har været tørvejr, men overskyet. Hen ad aftenen gav det dog en massiv omgang regn sammen med en masse solskin. Jeg for straks over i den modsatte side af lejligheden, for jeg skulle da se regnbuen. Og den var så smuk så smuk. Det var en hel regnbue. Man kunne lige så tydeligt følge den fra ende til anden, og så var der en halv regnbue ude på venstre side. Har forsøgt at tage billeder af det, men de er ikke så fotogene de dersens regnbuer!


Og undskyld, så har jeg igen været i gang med lakkerne. Har været på posthuset efter en nailmail fra i går, samt jeg fik ny i dag. Jeg vil prøve at få kæresten til at opdatere min ønskeseddel så hurtigt som muligt.
Først mine varer fra bloggen neglenymferne. H&M: Dark Hot Red, Beige og Pink Me Up. Så har vi H&M: Metallic Grey, Metallic Blue og Spark Me Up. Den blå hedder Hottie og kommer fra Sinful Colors. Der ligger billeder af den længere nede. Deborah Shine Tech: nr 26 er hudfarvet og Inglot: nr. 722 skal senere på måneden bruges til at lave bier med. Så bliver min grandnevø glad. Derudover fik jeg en lille konadplade (m8) som gave. :)
Disse er købt lidt forskellige steder. De første 3 Sinful Colors: Green Ocean, Wet n Wild: Blue Wants to Be a Millionaire og Hannah Pinktana er købt af en pige gennem facebook. Vi er begge medlemmer at gruppen Negle Lir. Ørestikkerne er fra ebay, og er til at lave mine egne lak øreringe (mangler bare stenene). Den lilla Color Club: Pucci-licious har jeg købt på trendsales.
Dette er så mine tæer, hvilke jeg som sådan ikke viser frem (kun i svømmehallen). De har fået 2 lag Depend nr. 39 mener jeg (den sorte i hvert fald), samt 2 lag Sinful Colors - Green Ocean. De skinner i de smukkeste grønne og blå nuancer i solen. Billedet er taget i overskyet vejr uden blitz.
Desværre er lakken en smule tyktflydende, fordi der er så meget glimmer i, så indholdet forsvinder desværre lidt hurtigere end håbet :(
Her er så en lak jeg har været helt tosset med i et stykke tid, og nu blev den endelig min. Jeg har brugt 3 lag lapis of luxury (Essie) toppet med 2 lag Sinful Colors - Hottie (som er den nye). Solen valgte lige at skinne kort, men som tidligere nævnt øsregnede det, så den mørke plamage på min langfinger er bare en dråbe på vinduet. Jeg har også allerede lavet noget stamping på neglene, kan dog i skrivende stund dog ikke lige huske nummeret.
Det er små blomsterfnug, eller hvad med skal kalde det. De er lavet med Depend nr. 299.

Godnat herfra.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar