tirsdag den 12. juni 2012

Endnu en omgang raku part 2

Halløjsa.

Jeg har været ovre på skolen, for at hente mit træ. Kan se der er et par hvide pletter hist og her, men det må klares med en tus eller noget i den retning. På vej hjem var jeg så lige i fakta, hvor der røg en omgange universe fra Haribo ned i kurven. Min nye slikskål skal da indvies! Har også fået lidt lak ind af døren, men ikke lige fra den person jeg regnede med. Dumme postmand, troede a-post var dag-til-dag levering. Fragtmanden var også forbi i skikkelse af postdanmark hmm. Kære Bilka, jeg vil ikke tillade mig at kalde post dk for fragtmænd! Kassen var ikke i for pæn stand, men heldigvis var der endnu en kasse indeni, så selve varen havde ikke taget skade.
Ja, sådan ser det altså ud. I morgen skulle den gerne skyde en masse små blade.
Så er der slik. Nam nam :)
Fra venstre mod højre. China Glaze: Party Hearty, Tarnished Gold (krakeleringslak) og Oxidized Aqua (også krakeleringslak), samt tåsplitter og små blanke krystaller. De 2 sidste ting var gaver :)
Så voldsomt er kassen altså kommet til skade. Billedet blev taget som dokumentation, hvis min vare skulle være skadet. Det var dog heldigvis ikke tilfældet.

Fortsat god aften.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar