fredag den 18. maj 2012

Neglelak i lange baner

Hej igen. Trods den formodede stilhed kommer her dog et lille indlæg alligevel.

Jeg havde fødselsdag i onsdag, men det var nu ikke lige den bedste dag. Ingen gaver til mig, samt et vejr der burde høre til sidst i efteråret. Det var koldt, blæste en halv pelikan og regnede også en del. Skyerne spredtes dog en lille smule hen af eftermiddagen, og sluttede med et solstrejf. Min mor tog mig dog på sengen om morgenen (på mobilos) og sang fødselsdagssang for mig. Tusind tak for det :) Min far glemte dog helt dagen, eller han glemte i hvert fald at ønske mig tillykke. Jeg blev lidt ked af det der :(

Jeg havde dog selv forkælet mig lidt, som kompensation for min manglende årsdagsgave. Jeg har købt neglelak. Den ene har I hørt om (Essie - Cute as a Button) men ikke de 3 andre. Flere Essielakker. Den første er Lapis of Luxury, en dejlig støvet lyseblå. Den anden er den matte topcoat. Glæder mig til at prøve den ovenpå min Depend nr. 299, jeg købte for et par uger siden (her er det neglenymferne der har været i gang). Den sidste er en babyblå fra Gosh.

Cute as a Button er den første jeg ville forsøge mig med. Den er fantastisk. En perfekt blanding mellem lyserød og orange. Vil vælge at kalde den korallyserød i mangel af bedre farvebeskrivelse. Da jeg tidligere har haft nogle hjerter påsat neglene, og som jeg bare ikke kan få af igen, har jeg bare malet ovenpå med lakken, hvilket ikke var pænt. Så jeg har forsøgt at bemale hjerterne med min H&M - Creme de la creme.

Og se lige hvor perfekt den passer sammen med den lækre fødselsdagsgave fra far og mor der kom med posten i dag. En lækker koralfarvet top (nu efter at have prøvet på blev det lige til en kjole) og blå t-shirt. Begge 2 dejlig lange i det.

kh
Simone

ps. Beklager de korte negle. Jeg arbejder virkelig på at få dem lange igen, bl.a. ved at være sød ved mine neglebånd. Giver dem 1 gang dagligt en tur med en helt normal fugtighedscreme.

4 kommentarer:

  1. Det var godt du selv kunne købe en fødselsdagsgave på dagen - og hjerteligt til lykke :)

    SvarSlet
  2. Sikken en trist føsdag du har haft :-( Jeg kan godt forstå du blev ked af at din far glemte dig.
    Jeg har føsdag i morgen (spændt på om manden min glemmer den, det har han gjort før, grrr )Men jeg starter med at forkæle mig selv imorgen formiddag med en gave :-)
    God dag til dag. knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Er altid rart med lidt selvforkælelse. Jeg ønsker for dig at dagen i morgen må blive helt fantastisk, og selvfølgelig at manden din husker hvilken dag det er. Tihi.

      Knus
      Simone

      Slet