lørdag den 17. marts 2012

Opdatering om grafik

Hej igen.

Jeg har fået lavet en masse prøvetryk af mit linoliumssnit. På billederne herunder kan I se udviklingen. Dog vil jeg da tilføje at jeg af en aller anden grund ikke har fået billede 7 og 8 med hjem. Billede 9.1, 10 og 10.1 blev med vilje på skolen, da de ikke var helt tørre. Jeg er også begyndt på mit træsnit. Det er bestemt ikke nemt, og faktisk også hårdt. Har fået snittet for meget væk i forhold til min tegning, så jeg vil prøve at se om det er noget jeg kan fikse på mandag. Har hørt man bare kan lime nogle af spånerne på igen! Men træsnittet må i altså vente med at se, jeg har kun selve skitsen på træet til jer.








Så har jeg også fået en ring hjem, til mit cosplay som bloodelf. Jeg har set forkert på størrelsen, så den skal nok ikke sidde på min pegefinger alligevel. Det bliver umuligt, når jeg skal have handsker på, så der bliver den nok flyttet til ringfingeren. Dog risikerer jeg, at jeg får det for varmt med handsker på indendørs, og så vil ringen selvfølgelig blive flyttet tilbage til pegefingeren.



Tror det var alt for denne gang.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar