fredag den 20. januar 2012

Øhm, endnu en opdatering på blogindlæget "Der er sket så meget siden sidst"...

Hej igen.

Jeg har haft lidt problemer med min blog, men jeg har bare skiftet browser. Det afhjalp alle problemerne, så nu er jeg klar igen. Så lad og komme i gang, her er lige lidt flere billeder.

Først lige mine produkter fra Emborg Design. I har jo ikke fået mulighed for at se dem tæt på. Elsker bare min nye sløjfe. Kan også meget bedre med de åbne hårnåle end de lukkede. De kommer alligevel altid til at se ud som de åbnede efter et par dage i håret.

Jeg har i dag været ovre på praktikskolen for at trykke mit linoliumssnit. Det blev faktisk okay. Der skal rettes lidt, men det bliver først når pladen igen er tør. Hvilken så vil sige efter weekenden, da jeg har ladet den tørre oppe på skolen. Jeg har brugt blå sværte på limegrønt printerpapir.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar