lørdag den 31. december 2011

Give away hos "En kreativ verden"...

Hej igen, og godt nytår ønsker jeg dig og dine kære...

Her på årets sidste dag, har jeg ikke lyst til at lave så meget, så det bliver nok bare til et par kapitler af min ene julegave (Fallen af Lauren Kate)... Jeg har her i juledagende forsøgt mig med en lampe af tapet, hvilket egentlig er gået godt, hvis man ser bort fra at jeg ikke har taget med i mine overvejelser at tapet bøjer, da det jo fås i ruller... Har efterhånden haft elementerne til at ligge i tryk i mange timer, men uden den store virkning... Øv øv... I dag har jeg dog alligevel prøvet at samle lampen, og er næsten tilfreds... Den er dog blevet skilt ad igen, da den er for besværlig at transportere med hjem i bussen... Nyder stadig juleferien hjemme hos mor og far... Kæresten tog dog hjem for et par dage siden, og holder nytår med vores vennepar derhjemme... Jeg derimod bliver her et par dage endnu, for jeg skal have fondue... Vi var hos vores tidligere omtalte vennepar sidste år, og der stod den på grønlangkål... Ad ad, så i år er jeg vendt hjem for at få traditionel (i vores familie) nytårsmad... Har endda været i Bilka i juledagene for at skaffe min egen fonduegryde...

Et lille spørgsmål til andre fonduespisere:
Vi bruger normalt altid sprit til at holde olien varm med, men i de nye gryder står der man ikke må bruge sprit, men derimod skal bruge brændgele... Er der nogen der har erfaring med det...?

Som en super afslutning på året, holder "En kreativ verden" en lille give away på sin fine blog... Hun har puttet en masse lækre sager i kurven, som jeg bestemt ikke har noget imod at få fingrene i... Og I skal da ikke snydes for et link, samt et billede af den flotte præmie... Ps. Give awayen slutter lørdag d. 14.januar kl. 12... http://gitteblinkilde.blogspot.com/2011/12/giveaway.html
Det var jo det jeg sagde... Lækre sager... :D

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar