mandag den 26. september 2011

Julekort

I sommerferien gik jeg i gang med julekortene... Ja, ved godt det var tidligt, men jeg kedede mig, og tænkte at jeg så lige så godt kunne begynde... Ved jo at lige så snart jeg startede i skole ville weekenderne være brugt på lektier og afleveringer... Og jeg fik ret... Blev ikke færdig med alle de kort jeg skulle have lavet, fordi jeg kørte træt i temaet (forståeligt nok...!), og nu har jeg ikke tid til det... Men her kommer hvad jeg har lavet af kort... Jeg har i år prøvet at lave nogle anderledes kort, så jeg har syet dem... Det tager dog en krig, så derfor er der også nogle hvor jeg bare har klistret lidt på et kort... Har fået fat i en masse teposer, så overvejer at gå lidt i krig med sådanne kort i næremeste femtid, men nu må vi se...










Ho ho ho - glædelig jul (på forskud) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar