onsdag den 14. september 2011

Det er stort...!

Mit første blogindlæg - here we go... Ja, har jo faktisk ingen læsere, men håber da alligevel at det når ud til bare et par enkle mennesker...
Har lidt spørgsmål til jer erfarne bloggere:
Hvordan får I sådan et lille nuser billede ved siden af jeres "om mig"...? Mit er jo bare kæmpe i forhold til...
Og hvordan får i den der deling i bunden (nyere indlæg - startside - ældre inglæg)...? Kommer det helt af sig selv når I poster nok...?
Og hvorfor pokker er mit klokkeslet ikke rigtigt...? Det er jo ikke midt på eftermiddagen...

knus
Simone

2 kommentarer:

  1. Hej.
    ja de fleste gåder i dette indlæg er vel kommet i orden :0) Fandt du ud af det med klokkeslæt? Mit passer nemli heller ikke....

    SvarSlet
  2. Hej...

    Ja, jeg fandt det ved et tilfælde, fordi jeg søgte efter noget helt andet... Typisk...!
    Du skal gå ind i dit betjeningspanel, trykke på indstillinger og vælge fanen formatering... 5 nede står der tidszone, og her ændre du den bare til København, så skulle det passe...

    kh
    Simone

    SvarSlet